Dámské záležitosti

Meggie je děvče čistotné. V novým pelíšku se zabydlela na ten šup, až jsem si říkal, že jsem ho měl koupit daleko dřív! A jak se tak protahovala ve svým, zdálo se mi, že se blíží její psí dny. Poklad nato hbitě ostřelhbitě vyrazil do víru obchodů, zatímco já jsem se v práci královsky bavil nad zoufalýma zprávama z místa činu.

UNADJUSTEDNONRAW_thumb_7d3

Člověk si mezi regálama tamponů a vložek připadá tak nějak nepatřičně. Když jsem kupovával tyhle věci (vložky), bylo to dycky veselý. Pamatuju si na první pořizování v déemku. Slečna prodavačka mě dlouho podezíravě sledovala, jak zoufale obracím balíčky a čtu návody k použití, až pak trochu nesměle přistoupila a zeptala se, jestli mi může pomoct.

Prodavačka: Hledáte něco?
BvO: Sháním vložky. (neasi, když tu dvacet minut studuju buničinu)
Prodavačka: A jaký chcete?
BvO: Nevím právě, moc se v tom nevyznám. (kriste pane, nevím, jaký chci, nikdy jsem žádnou nepoužil)
Prodavačka: No tyhle jsou pro silnější dny, tyhle spíš ke konci a tyhle na denní použití…
BvO: Aha, no já to mám pro psa, tak nějaký silný!

Podobně asi probíhal Pokladův výběr pro Meggie. Kalhotky s kytičkama už pak jen doladily naši připravenost na všechno. A jsem si jistej, že na dalmatinním zadku se bude florální výšivka tuze vyjímat!

UNADJUSTEDNONRAW_thumb_7d6.jpg

P.S. Chovatelská rada: Před začátkem hárání dávajte feně chloforyl ve vysokých dávkách a pokračujte, dokud to neskončí. Chlorofyl spolehlivě přerazí jakýkoli pach, takže psi o vaší feně nebudou mít ani šajn (nesmí si ale líznout k místu čurání nebo jinam, že).

2 comments

Zanechat Odpověď

